Seminarium magisterskie FL-FA-N-SM4O>SEMGR1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020/2021-Z:
Seminarium magisterskie obejmuje praktyczne i teoretyczne zagadnienia dotyczące szeroko pojętej lingwistyki stosowanej oraz dydaktyki ogólnej i szczegółowej języka angielskiego. Zagadnienia te dotyczą stosowania języka oraz nauczania języka na wszystkich etapach kształcenia a w szczególności nauczania języka w odniesieniu do uczniów przedszkolnych oraz uczniów szkoły podstawowej i średniej. Kurs nastawiony jest na rozwinięcie i udoskonalenie u studenta/ki, zdolności interpretacji i rozwiązywania problemów edukacyjnych, dydaktycznych i naukowych związanych z nauczaniem języka angielskiego w pierwszym etapie edukacji językowej. |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Gajda, S. 1982. Podstawy badań stylistycznych nad językiem naukowym. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe;
- M. Załucki,, 2009, Prawo własności intelektualnej. Repetytorium, Difin Warszawa
- Mackey, A. & Gass, S. M., 2005, Second Language Research- Methodology and Design. London: Lawrence Erlbaum Associates, Publishers.
- De Angelis, G. & Dewaele, J.M., 2011, New Trends in Crosslinguistic Influence and Multilingualism Research. Bristol: Multingual Matters.
- G. Michniewicz, Ochrona własności intelektualnej, 2010, CH Beck, Warszawa;
- Wilczyńska, W. Michońska-Stadnik, A., 2010, Metodologia badań w glottodydaktyce; wprowadzenie, Avalon : Kraków
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Gajda, S. 1982. Podstawy badań stylistycznych nad językiem naukowym. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe;
- M. Załucki,, 2009, Prawo własności intelektualnej. Repetytorium, Difin Warszawa
- Mackey, A. & Gass, S. M., 2005, Second Language Research- Methodology and Design. London: Lawrence Erlbaum Associates, Publishers.
- De Angelis, G. & Dewaele, J.M., 2011, New Trends in Crosslinguistic Influence and Multilingualism Research. Bristol: Multingual Matters.
- G. Michniewicz, Ochrona własności intelektualnej, 2010, CH Beck, Warszawa;
- Wilczyńska, W. Michońska-Stadnik, A., 2010, Metodologia badań w glottodydaktyce; wprowadzenie, Avalon : Kraków
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student ma podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia działalności badawczej w poparciu o zakres swoich zainteresowań.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_W05
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:20%
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna:20%
Zadania domowe:20%
Wiedza
Ma podstawową wiedzę dotyczącą pisania i relacjonowania swojej własnej działalności badawczej, w tym dotyczącą zagadnień własności intelektualnej.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_W05
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:20%
Zadania domowe:20%
Umiejętności
Student potrafi wykorzystywać w działaniach zawodowych podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu filologii i dziedzin pokrewnych.
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_U10
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:20%
Przygotowanie projektu:40%
Zadania domowe:20%
Umiejętności
Potrafi zaplanować i zrealizować projekt związany ze specjalnością i specjalizacją studiów, dobrać typowe metody i narzędzia właściwe do realizacji zadań oraz opracować i przedstawić rezultaty pracy.
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_U10, FFA2A_U05
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:20%
Przygotowanie projektu:40%
Zadania domowe:20%
Kompetencje społeczne
Ma świadomość etycznego wymiaru badań naukowych i wagi profesjonalnego i etycznego działania w pracy zawodowej.
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A__K03
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:40%