Złożone konstrukcje metalowe 1 BB-KA-SM3O>ZKONMET1
Celem przedmiotu jest przygotowanie studenta w zakresie projektowania wybranych, złożonych konstrukcji inżynierskich i identyfikowania problemów związanych z analizą takich konstrukcji.
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna zasady wymiarowania belek podsuwnicowych z uwzględnieniem zmęczenia materiału.
Powiązane efekty kierunkowe:
BD2A_W03
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Efekty kształcenia z wykładów są sprawdzane na pisemnych kolokwiach. Kolokwia można poprawiać w czasie ćwiczeń projektowych.
Przygotowanie projektu:Ocena z projektu jest określana na podstawie wyników rozmów, pisemnego sprawdzianu oraz poprawności wykonania projektu.
Wiedza
Ma wiedzę w zakresie modelowania szkieletowych budynków wysokich oraz ich nieliniowej analizy.
Powiązane efekty kierunkowe:
BD2A_W04
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Efekty kształcenia z wykładów są sprawdzane na pisemnych kolokwiach. Kolokwia można poprawiać w czasie ćwiczeń projektowych.
Wiedza
Zna zasady i wybrane wytyczne normowe w zakresie wymiarowania i konstruowania belek podsuwnicowych, słupów estakad, wysokich budynków szkieletowych oraz węzłów ram.
Powiązane efekty kierunkowe:
BD2A_W05
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Efekty kształcenia z wykładów są sprawdzane na pisemnych kolokwiach. Kolokwia można poprawiać w czasie ćwiczeń projektowych.
Przygotowanie projektu:Ocena z projektu jest określana na podstawie wyników rozmów, pisemnego sprawdzianu oraz poprawności wykonania projektu.
Umiejętności
Potrafi pozyskać i analizować informacje z literatury, norm oraz innych źródeł w zakresie belek podsuwnicowych, słupów estakad, szkieletowych budynków wysokich oraz węzłów ram.
Powiązane efekty kierunkowe:
BD2A_U01
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Ocena z projektu jest określana na podstawie wyników rozmów, pisemnego sprawdzianu oraz poprawności wykonania projektu.
Umiejętności
Potrafi porozumiewać się w środowisku zawodowym językiem technicznym, za pomocą rysunków i opisów w zakresie belek podsuwnicowych, słupów estakad, szkieletowych budynków wysokich oraz węzłów ram.
Powiązane efekty kierunkowe:
BD2A_U02
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Ocena z projektu jest określana na podstawie wyników rozmów, pisemnego sprawdzianu oraz poprawności wykonania projektu.
Umiejętności
Ma przygotowanie do pracy projektowej i wykonawczej w budownictwie pod nadzorem osoby uprawnionej, w zakresie projektowania belek podsuwnicowych, słupów estakad, belek sprężonych oraz budynków szkieletowych.
Powiązane efekty kierunkowe:
BD2A_U10
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Efekty kształcenia z wykładów są sprawdzane na pisemnych kolokwiach. Kolokwia można poprawiać w czasie ćwiczeń projektowych.
Przygotowanie projektu:Ocena z projektu jest określana na podstawie wyników rozmów, pisemnego sprawdzianu oraz poprawności wykonania projektu.
Kompetencje społeczne
Jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści oraz uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu.
Powiązane efekty kierunkowe:
BD2A_K02
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Ocena z projektu jest określana na podstawie wyników rozmów, pisemnego sprawdzianu oraz poprawności wykonania projektu.
Kompetencje społeczne
Ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej. Podejmuje starania aby przekazać informacje i opinie z zakresu budownictwa w sposób powszechnie zrozumiały, z uzasadnieniem różnych punktów widzenia.
Powiązane efekty kierunkowe:
BD2A_K04
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Ocena z projektu jest określana na podstawie wyników rozmów, pisemnego sprawdzianu oraz poprawności wykonania projektu.