Zarządzanie relacjami z klientem ZA-ZLJ-NM4O>ZAREKL
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma podstawową wiedzę na temat postepowania klientów na rynku, sposobów utrzymywania długoterminowych relacji z klientami oraz wiedzę z zakresu kierowania i zarządzania zespołami pracowniczymi.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR2A_W12
Metody weryfikacji:
Egzamin
Wiedza
Ma podstawową wiedzę obejmującą relacje pomiędzy klientem a przedsiębiorstwem oraz uporządkowana wiedzę dotyczącą kierowaniem i zarządzaniem zespołem, podziałem obowiązków, oceną kompetencji itp.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR2A_W07
Metody weryfikacji:
Egzamin
Wiedza
Zna narzędzia i metody pozwalające skutecznie zarządzać relacjami z klientami oraz zarządzać i kierować zespołem.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR2A_W16
Metody weryfikacji:
Egzamin