Zarządzanie jakością usług ZA-ZLJ-NL7O>ZAJUS
Przedmiot wykształca znajomość podstawowych pojęć, prawidłowości i problemów zarządzania jakością usług. Studenci nabywają umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy na potrzeby oceny jakości usług.
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna pojęcia z zakresu zarządzania jakością usług
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W02, ZR1A_W14
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Wiedza
Zna podstawowe metody zarządzania jakością usług i ich zastosowanie
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W08, ZR1A_W16
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Umiejętności
Dobiera metody zarządzania jakością usług właściwe dla rozwiązywania problemów zarządzania
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U08, ZR1A_U17
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych
Umiejętności
Rozwiązuje problemy zarządzania, stosując właściwe metody zarządzania jakością usług
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U07, ZR1A_U16
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych
Umiejętności
Rozstrzyga dylematy zawodowe i podejmuje decyzje w oparciu o zastosowane metody zarządzania jakością usług
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U04, ZR1A_U24
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych
Kompetencje społeczne
Pracuje zespołowo, rozwiązując problemy z wykorzystaniem metod zarządzania jakością usług
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_K02, ZR1A_K03
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych