Podstawy jakości ZA-ZLJ-NL7O>PDJAK
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi kategorii jakości oraz zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. W wyniku zrealizowania treści przedmiotu studenci nabywają także umiejętności dotyczące przygotowania i wykorzystania dokumentacji systemu zarządzania jakością oraz identyfikacji i wykorzystania w przedsiębiorstwie metod i narzędzi zarządzania jakością do rozwiązywania problemów w obszarze jakości.
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Potrafi określić jakość, w tym jakość produktu
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W02
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Wiedza
Zna podstawowe normy, zasady, koncepcje, metody i narzędzia zarządzania jakością w organizacji
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W15, ZR1A_W16
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Umiejętności
Potrafi opracować przykład dokumentacji systemu zarządzania jakością, w tym opis procesów
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U20
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych
Umiejętności
Potrafi dobrać metody oraz narzędzia zarządzania jakością do rozwiązania problemów w obszarze nieprawidłowej jakości produktu w organizacji
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U17
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych
Umiejętności
Potrafi zaproponować działania o charakterze korygującym i zapobiegawczym w obszarze jakości w organizacji
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U19
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych
Kompetencje społeczne
Potrafi organizować swoją pracę, w tym pracę w grupie
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_K03
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych