Strategie marketingowe ZA-ZF-SL6O>STRMA
Zapoznanie studentów z nowymi tendencjami, koncepcjami w zakresie podstawowych zagadnień strategii marketingowych oraz praktycznego rozwiązywania problemów w tworzeniu strategii marketingowych w działalności organizacji.
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- M. Grant, Współczesna analiza strategii, Wolters Kluwer Polska Sp. z o. o., Warszawa 2011.
- Grzegorczyk, Finansowanie strategii marketingowych, Branta, Bydgoszcz, 2008.
- Strategie marketingowe, H. Mruk (red.), Wydawnictwo UE w Poznaniu, Poznań, 2002.
- W., Mullins et al., Marketing management: A strategic decision-making approach. Boston, McGraw-Hill, 2010.
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- E. Raynor, Paradoks strategii, Studio Emka, Warszawa, 2008.
- Ries A, J. Trout, Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie, Helion, Gliwice, 2007.
- Sagan, Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce, Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna, Warszawa, 2010.
- Bury, 262 strategie marketingowe: Sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży i zainteresowanie nowych klientów, Złote Myśli, Warszawa, 2015.
- Rosa, A. Smalec, L. Gracz, R Kłóska, Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty: współczesne wyzwania komunikacji marketingowej - sfera publiczna i prywatna, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin, 2016.
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna zasady tworzenia i rozwoju przedsiębiorczości ze
szczególnym uwzględnieniem znajomości zagadnień z
zakresu strategii marketingowych
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W13
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Sprawdzian
pisemny
Wiedza
Ma wiedzę z zakresu wybranych, szczegółowych
(obszarowych) koncepcji zarzadzania (strategii
marketingowych) związanych ze specjalizacją.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W15
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Sprawdzian
pisemny
Umiejętności
Potrafi opracowywać proste plany w wybranych obszarach
zarządzania. Plan budowania strategii marketingowych w
przedsiębiorstwach.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U13
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Ocena wykonanych
ćwiczeń
Umiejętności
Potrafi analizować i diagnozować problemy zarządzania
związane z strategiami marketingowymi
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U16
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Ocena wykonanych
ćwiczeń
Umiejętności
Potrafi dobierać, stosować techniki oraz metody zarządzania
do rozwiązywania konkretnych problemów w wybranym
obszarze specjalizacji.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U17
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Ocena wykonanych
ćwiczeń
Kompetencje społeczne
Potrafi organizować pracę własną i innych
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_K03
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:Ocena aktywności
w pracach
zespołowych