Marketing personalny ZA-ZAF-NM4O>MARPE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Potrafi określić podstawowe cele marketingu personalnego w organizacji oraz scharakteryzować główne założenia tej koncepcji
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR2A_W15
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Umiejętności
Potrafi projektować strategię i dobierać metody rekrutacji, selekcji, motywowania, i rozwoju zawodowego pracowników do założeń koncepcji marketingu personalnego
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR2A_U17
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu
Umiejętności
Potrafi analizować uwarunkowania realizacji koncepcji marketingu personalnego i opracowywać praktyczne wskazówki dla konkretnych jednostek
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR2A_U19
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu
Kompetencje społeczne
Potrafi planować swoją własną pracę i współpracę z kolegami w celu realizacji projektu badawczego
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR2A_K02, ZR2A_K03
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu