Marketing ZA-SL6O>MARKET
Założeniem jest, aby student posiadł wiedzę w zakresie podstawowych pojęć i zagadnień marketingu. Poza tym, wykłady i ćwiczenia mają na celu zrozumienie przez studentów i nauczenie ich praktycznego rozwiązywania problemów marketingu w działalności organizacji, nie tylko gospodarczych.
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
W cyklu 2022/2023-Z: Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest otrzymanie z każdej formy zajęć (wykład i ćwiczenia audytoryjne) oceny pozytywnej. Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną ocen z wykładu i ćwiczeń audytoryjnych.
| W cyklu 2021/2022-L: Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest otrzymanie z każdej formy zajęć (wykład i ćwiczenia audytoryjne) oceny pozytywnej. Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną ocen z wykładu i ćwiczeń audytoryjnych.
| W cyklu 2024/2025-L: Student zobowiązany jest wypełnić kryteria zaliczeń dla wszystkich form zajęć w terminach przewidzianych Regulaminem Studiów. Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną ocen z wykładu i ćwiczeń audytoryjnych.
|
<b>Wymagania wstępne</b>
W cyklu 2022/2023-Z: Podstawowa wiedza z przedmiotów: mikro lub makroekonomia, ew. nauka o organizacji.
| W cyklu 2021/2022-L: Podstawowa wiedza z przedmiotów: mikro lub makroekonomia, ew. nauka o organizacji.
| W cyklu 2024/2025-L: Student powinien posiadać podstawową wiedzę z przedmiotów: Podstawy zarządzania, Mikroekonomia.
|
<b>Literatura podstawowa</b>
W cyklu 2022/2023-Z:
| W cyklu 2021/2022-L:
| W cyklu 2024/2025-L:
|
<b>Literatura uzupełniająca</b>
W cyklu 2022/2023-Z:
| W cyklu 2021/2022-L:
| W cyklu 2024/2025-L:
|
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma podstawowy zasób pojęć z dziedziny nauk o
zarządzaniu i ekonomii, pogłębiony w zakresie
specjalizacji.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W02
Metody weryfikacji:
Egzamin
Kolokwium:zaliczenie
Wiedza
Ma wiedzę o procesach zmian zachodzących w
organizacjach i gospodarce oraz o elementach,
przyczynach, przebiegu, skali i konsekwencjach tych
zmian oraz rozwijających się wraz z nimi
nowoczesnych podejść do organizacji i zarządzania.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W12
Metody weryfikacji:
Egzamin
Kolokwium:zaliczenie
Wiedza
Zna zasady tworzenia i rozwoju przedsiębiorczości.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W13
Metody weryfikacji:
Egzamin
Kolokwium:zaliczenie
Umiejętności
Potrafi obserwować i opisywać zjawiska społecznogospodarcze i ich powiązania z zarządzaniem i innymi
obszarami działalności człowieka.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U01
Metody weryfikacji:
Egzamin
Kolokwium:zaliczenie
Umiejętności
Potrafi prawidłowo operować podstawowymi pojęciami z
zakresu nauk o zarządzaniu i nauk ekonomicznych,
posługiwać się swobodnie terminologią fachową w mowie i
piśmie przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U02
Metody weryfikacji:
Egzamin
Kolokwium:zaliczenie
Umiejętności
Potrafi wykorzystywać wiedzę teoretyczną z zakresu
zarządzania oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu
analizowania i opisywania procesów i zjawisk w zarządzaniu.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U03
Metody weryfikacji:
Egzamin
Kolokwium:zaliczenie
Kompetencje społeczne
Potrafi pracować zespołowo, realizować zadania
zespołowe i ponosić za nie odpowiedzialność,
organizować pracę zespołową, pełnić różne role w
zespole.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_K02
Metody weryfikacji:
Egzamin
Kolokwium:zaliczenie