Marketing ZA-NL6O>MARKET
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma podstawowy zasób pojęć z dziedziny nauk o zarządzaniu i marketingu, pogłębiony w zakresie specjalizacji.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W02
Metody weryfikacji:
Egzamin
Wiedza
Ma wiedzę o procesach zmian zachodzących w organizacjach i gospodarce oraz o elementach, przyczynach, przebiegu, skali i konsekwencjach tych zmian oraz rozwijających się wraz z nimi nowoczesnych podejść do organizacji i zarządzania, w tym z obszaru marketingu
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W12
Metody weryfikacji:
Egzamin
Wiedza
Zna zasady tworzenia i rozwoju przedsiębiorczości.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_W13
Metody weryfikacji:
Egzamin
Umiejętności
Potrafi obserwować i opisywać zjawiska społeczno-gospodarcze i ich powiązania z marketingiem i innymi obszarami działalności człowieka.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U01
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych
Umiejętności
Potrafi prawidłowo operować podstawowymi pojęciami z zakresu nauk o zarządzaniu i posługiwać się swobodnie terminologią marketingową w mowie i piśmie przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U02
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych
Umiejętności
Potrafi wykorzystywać wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania i marketingu w celu analizowania i opisywania procesów i zjawisk w zarządzaniu.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_U03
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych
Kompetencje społeczne
Potrafi pracować zespołowo, realizować zadania zespołowe i ponosić za nie odpowiedzialność, organizować pracę zespołową, pełnić różne role w zespole
Powiązane efekty kierunkowe:
ZR1A_K02
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych