Prowadzony w
cyklach:
2021/2022-Z, 2021/2022-L, 2022/2023-L, 2023/2024-Z, 2023/2024-L
Punkty ECTS:
1
Język:
polski
Organizowany przez:
Katedra Nauk Ekonomicznych i Społecznych
(dla:
Wydział Zarządzania i Transportu)
Konwersatorium SO-KM-SL6P>KONW
Głównym założeniem przedmiotu jest dostarczenie studentom wiedzy, umiejętności i kompetencji na wybrany temat z zakresu socjologii, komunikacji społecznej i nowych mediów.
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/2024-Z: | W cyklu 2021/2022-Z: | W cyklu 2023/2024-L: | W cyklu 2022/2023-L: |
<b>Ocena końcowa</b>
- Student zobowiązany jest wypełnić kryteria zaliczeń dla wszystkich form zajęć w terminach przewidzianych Regulaminem Studiów.
- Ocena końcowa ustalana jest w proporcji: 50% ocena uzyskana przez studenta na kolokwium, 50% ocena uzyskana przez studenta z pracy oraz w ramach konwersatorium.
<b>Wymagania wstępne</b>
Brak
<b>Literatura podstawowa</b>
- Balawejder K., (1992), Konflikty interpersonalne: analiza psychologiczna, Katowice: Wyd. Uniwersytetu Śląskiego.
- Chełpa S., Witkowski T., Psychologia konfliktów, UNUS, Warszawa 1999
- Deutsch M., P.T.Coleman (red.), Rozwiązywanie konfliktów. Teoria i praktyka, Kraków: Wyd. UJ, 2005.
- Dana D., (1993), Rozwiązywanie konfliktów, Warszawa: PWE.
- Moore Ch., Mediacje. Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów, Wolters Kluwer, 2009.
- Piątek K., Komunikacja w konflikcie, Wyd. ATH, Bielsko-Biała 2014.
<b>Literatura uzupełniająca</b>
1. Cameron-Bandler L., Gordon D., Lebeau M., (1992), KNOW HOW. Jak rozwiązywać codzienne i niecodzienne problemy, Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. 2. Edelmann R.J., Konflikty w pracy, GWP, Gdańsk 2002. 3. Haman W., J. Gut, Docenić konflikt, Kontrakt, 2001. 4. Makin P., Cooper C., Cox Ch., Organizacje a kontrakt psychologiczny. Zarządzanie ludźmi w pracy. PWN, Warszawa 2000 5. Tyszka T., Psychologiczne pułapki oceniania i podejmowania decyzji, GWP, Gdańsk 1999
<b>Inne informacje</b>
brak