Prowadzony w
cyklach:
2020/2021-Z, 2021/2022-L, 2023/2024-L
Punkty ECTS:
3
Język:
polski
Organizowany przez:
Katedra Nauk Ekonomicznych i Społecznych
(dla:
Wydział Zarządzania i Transportu)
Elementy socjotechniki SO-KM-SL6P>ESTECH
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
Ocena końcowa jest oceną uzyskaną z prezentacji.
<b>Wymagania wstępne</b>
Brak.
<b>Literatura podstawowa</b>
Cwalina W., Falkowski A., Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna, Gdańsk 2006
Lasswell H.D., The theory of political propaganda, The American Political Science Review, 1927, Vol. 21
Mazur M., Marketing polityczny. Studium porównawcze, Warszawa 2004
Pawełczyk P., Piontek D., Socjotechnika w komunikowaniu politycznym, Poznań 1999
Podgórecki A., Zasady socjotechniki, Warszawa 1966
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Doliński, Techniki wpływu społecznego, Warszawa 2008
- Dyoniziak, Sondaże a manipulowanie społeczeństwem, Kraków 1997
- Mosiołek-Kłosińska, T. Zgółka (red.), Język perswazji publicznej, Poznań 2003
- Warecki, M. Warecki, Co wpływa na dziennikarzy... i na co mają wpływ dziennikarze? Warszawa 2006
<b>Inne informacje</b>
Brak.