dydaktyka medyczna RM-SL6P>DydMed
Zapoznanie studentów z wiedzą niezbędną do projektowania zajęć edukacyjnych oraz kształtowanie umiejętności prowadzenia zajęć dydaktycznych.
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Ciechaniewicz W.(red.): Pedagogika. Podręcznik dla szkół medycznych. PZWL, Warszawa 2000
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Niemierko B.: „Pomiar sprawdzający w dydaktyce. Teoria i zastosowania. PWN.
- Arends R. I.: Uczymy się nauczać. WSiP, Warszawa 2002
- Gozdek N.: Problemy zdrowia w wybranych relacjach. Auxilium, Warszawa 1994
- Pierrot E.: Efektywne nauczanie. Praktyczny przewodnik doskonalenia nauczania. WSiP,
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
zna i rozumie profilaktykę zachowań antyzdrowotnych przejawiających się w postaci używania środków odurzających lub substancji psychoaktywnych, spożywania alkoholu i palenia tytoniu oraz profilaktykę chorób cywilizacyjnych i psychicznych
Powiązane efekty kierunkowe:
RM1P_W36B
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Wiedza
zna i rozumie metody promocji zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji zdrowotnej
Powiązane efekty kierunkowe:
RM1P_W40B
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Wiedza
zna i rozumie zastosowanie symulacji medycznej w nauczaniu procedur zabiegowych
Powiązane efekty kierunkowe:
RM1P_W88C
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Umiejętności
potrafi podnosić swoje kwalifikacje i przekazywać wiedzę innym
Powiązane efekty kierunkowe:
RM1P_U12B
Metody weryfikacji:
Kolokwium