Gry i zabawy integracyjne we wczesnej edukacji PP-EE-NJ10P>GIZIWWE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2019/2020-Z:
Przedmiot obejmuje prezentację teoretycznych oraz metodycznych zagadnień związanych z klasyfikacją, organizacją i rolą gier i zabaw w pracy z dziećmi w przedszkolu i klasach I-III. |
W cyklu 2022/2023-Z:
Przedmiot obejmuje prezentację teoretycznych oraz metodycznych zagadnień związanych z klasyfikacją, organizacją i rolą gier i zabaw w pracy z dziećmi w przedszkolu i klasach I-III. |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student: ma uporządkowaną wiedzę na temat zajęć integracyjnych w przedszkolu i szkole
Powiązane efekty kierunkowe:
PD2P_W01
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu
Wiedza
• potrafi wykorzystywać i integrować wiadomości co do doboru gier i zabaw.
Powiązane efekty kierunkowe:
PD2P_W02
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu
Umiejętności
• potrafi przeprowadzić samodzielnie wybrane gry lub zabawy,
Powiązane efekty kierunkowe:
PD2P_U04
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu
Umiejętności
• jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w grupach, organizacjach i instytucjach realizujących działania pedagogiczne w tym zakresie
Powiązane efekty kierunkowe:
PD2P_U04
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu
Kompetencje społeczne
• rozumie jakie znaczenie ma zdobyta wiedza i umiejętności podczas wykorzystywania gier i zabaw integracyjnych
Powiązane efekty kierunkowe:
PD2P_K02, PD2P_K04
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu