dydaktyka medyczna PI-NM4P>Dyd2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Petty G. Nowoczesne nauczanie. Praktyczne wskazówki i techniki dla nauczycieli. PZWL. Warszawa 2016.
- Dirksen J. Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wyd II. Wydawnictwo Helion. Warszawa 2009.
- Arends R. I.: Uczymy się nauczać. WSiP, Warszawa 2002.
- Kruszewski K.(red.): Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela. PWN, Warszawa
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna i rozumie podstawowe pojęcia z zakresu dydaktyki medycznej;
Powiązane efekty kierunkowe:
PL2P_W23A
Metody weryfikacji:
Kolokwium:test pisemny jednokrotnego wyboru i/lub z pytaniami półotwartymi i otwartymi,
Wiedza
Zna i rozumie zasady przygotowania do działalności dydaktycznej;
Powiązane efekty kierunkowe:
PL2P_W24A
Metody weryfikacji:
Kolokwium:test pisemny jednokrotnego wyboru i/lub z pytaniami półotwartymi i otwartymi,
Wiedza
Zna i rozumie metody nauczania i środki dydaktyczne stosowane w kształceniu przeddyplomowym i podyplomowym;
Powiązane efekty kierunkowe:
PL2P_W25A
Metody weryfikacji:
Kolokwium:test pisemny jednokrotnego wyboru i/lub z pytaniami półotwartymi i otwartymi,
Umiejętności
Potrafi dobierać odpowiednie środki i metody nauczania w działalności dydaktycznej;
Powiązane efekty kierunkowe:
PL2P_U15A
Metody weryfikacji:
Egzamin:test pisemny jednokrotnego wyboru i/lub z pytaniami półotwartymi i otwartymi,
Umiejętności
Potrafi dokonywać weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się i organizacji procesu kształcenia zawodowego;
Powiązane efekty kierunkowe:
PL2P_U16A
Metody weryfikacji:
Egzamin:test pisemny jednokrotnego wyboru i/lub z pytaniami półotwartymi i otwartymi,