Wprowadzenie do diagnozy psychopedagogicznej PD-OW-SL6P>WDPSYPED
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/2022-Z:
Zadaniem przedmiotu jest wyposażenie studentów w wiedzę teoretyczną w zakresie podstaw diagnozy psychopedagogicznej, jej uwarunkowań, głównych obszarów. Ponadto tematyka zakłada doskonalenie umiejętności doboru narzędzi diagnostycznych do potrzeb badanego problemu oraz próby samodzielnego tworzenia narzędzi diagnostycznych, jako podstawy działań profilaktycznych i terapeutycznych |
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/2022-L: | W cyklu 2021/2022-Z: |
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
student ma elementarną wiedzę na temat współczesnych metod i technik diagnozy psychopedagogicznej, w środowisku rodzinnym i szkolnym
Powiązane efekty kierunkowe:
PD1P_W01
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Wiedza
posiada podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia działań diagnostycznych, uwzględniających specjalne potrzeby poszczególnych jednostek
Powiązane efekty kierunkowe:
PD1P_W02
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Umiejętności
potrafi posługiwać się podstawową wiedzą teoretyczną z zakresu pedagogiki i psychologii w celu projektowania działań diagnostycznych
Powiązane efekty kierunkowe:
PD1P_U01
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Umiejętności
potrafi projektować i prowadzić działania diagnostyczne, uwzględniające specjalne potrzeby poszczególnych jednostek w środowisku rodzinnym i szkolnym
Powiązane efekty kierunkowe:
PD1P_U02
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Kompetencje społeczne
rozumie, jakie znaczenie ma zdobyta wiedza i umiejętności z zakresu diagnozy psychopedagogicznej w związku z wykonywaniem pracy pedagoga
Powiązane efekty kierunkowe:
PD1P_K01
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach