Elementy psychopedagogicznego postępowania diagnostycznego PD-OW-SL6P>ELPPDG
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/2022-Z:
Zadaniem przedmiotu jest wyposażenie studentów w wiedzę teoretyczną w zakresie podstawowych elementów postępowania diagnostycznego, jego uwarunkowań, głównych obszarów. Ponadto tematyka zakłada doskonalenie umiejętności doboru narzędzi diagnostycznych do potrzeb badanego problemu oraz próby samodzielnego tworzenia narzędzi diagnostycznych, jako podstawy działań profilaktycznych i terapeutycznych |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
student ma elementarną wiedzę na temat współczesnych metod i technik diagnozy psychopedagogicznej, w środowisku rodzinnym i szkolnym
Powiązane efekty kierunkowe:
PD1P_W01
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Wiedza
posiada podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia działań diagnostycznych, uwzględniających specjalne potrzeby poszczególnych jednostek
Powiązane efekty kierunkowe:
PD1P_W02
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Umiejętności
potrafi posługiwać się podstawową wiedzą teoretyczną z zakresu pedagogiki i psychologii w celu projektowania działań diagnostycznych
Powiązane efekty kierunkowe:
PD1P_U01
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Umiejętności
potrafi projektować i prowadzić działania diagnostyczne, uwzględniające specjalne potrzeby poszczególnych jednostek w środowisku rodzinnym i szkolnym
Powiązane efekty kierunkowe:
PD1P_U02
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Kompetencje społeczne
rozumie jakie znaczenie ma zdobyta wiedza i umiejętności z zakresu diagnozy psychopedagogicznej w związku z wykonywaniem pracy pedagoga
Powiązane efekty kierunkowe:
PD1P_K01
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach