Seminarium dyplomowe II ME-SM-NM3O>SemDyp-II
Przygotowanie słuchaczy do wykonania pracy dyplomowej, prezentacja wybranych zagadnień dotyczących tematyki wykonywanych prac dyplomowych.
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/2023-Z: | W cyklu 2020/2021-Z: | W cyklu 2021/2022-Z: | W cyklu 2023/2024-Z: |
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Zasady pisania publikacji naukowych, materiały różnych wydawnictw i konferencji naukowych
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Posiada podstawową wiedzę w zakresie pojęć sterowania i regulacji. Orientuje się w obecnym stanie oraz najnowszych trendach rozwojowych w obszarze mechatroniki.
Powiązane efekty kierunkowe:
MT2A_W03, MT2A_W06
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Prezentacja
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna:Udział w dyskusji
Wiedza
Ma wiedzę w zakresie ochrony własności intelektualnej oraz prawa patentowego.
Powiązane efekty kierunkowe:
MT2A_W12
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Prezentacja
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna:Udział w dyskusji
Umiejętności
Potrafi przygotować i przedstawić krótką prezentację poświęconą wynikom realizacji zadania inżynierskiego, a także korzystać z literatury w poszukiwaniu danych odnośnie projektowanego zadania.
Powiązane efekty kierunkowe:
MT2A_U01, MT2A_U05
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Prezentacja
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna:Udział w dyskusji
Umiejętności
Potrafi zaprojektować wybrane układy i systemy regulacji przeznaczone do różnych zastosowań.
Powiązane efekty kierunkowe:
MT2A_U10
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Prezentacja
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna:Udział w dyskusji
Kompetencje społeczne
Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy, dostrzega ekonomiczne walory projektowanego systemu oraz rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności automatyka.
Powiązane efekty kierunkowe:
MT2A_K02, MT2A_K03
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:Prezentacja
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna:Udział w dyskusji