Pedagogika pracy IP-SM3O>PedPr
Tematyka zajęć zorientowana jest na kształtowanie postaw i umiejętności związanych z koniecznością ciągłego dokształcania zgodnie z ideą life-long learning oraz uczeniem osób dorosłych. Celem wykładów jest przedstawienie zagadnień składających się na system rozwoju i szkolenia pracowników. Podkreślane jest znaczenie rozwoju pracowników w kształtowaniu kultury Lean. Jako benchmark podawany jest przykład filozofii Toyoty. Przestawione są koncepcje, metody i techniki szkolenia, ze szczególnym uwzględnieniem tych, które są stosowane w instruowaniu pracowników produkcyjnych. Celem zajęć projektowych jest nabycie praktycznych umiejętności związanych z projektowaniem i prowadzeniem szkoleń na wybrany temat z zakresu inżynierii produkcji.
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
Efekty kształcenia
Wiedza: Posiada wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych uwarunkowań działalności produkcyjnej, w tym systemu szkoleń i rozwoju personelu w praktyce produkcyjnej.
Umięjętności: Potrafi przygotować i przeprowadzić prezentację szkoleniową na temat związany z zarządzaniem i inżynierią produkcji.
Kompetencje społeczne: Ma świadomość konieczności ciągłego doskonalenia kompetencji zawodowych, osobistych i społecznych.