Język angielski I IP-NI7O>JANG-I
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/2022-Z:
Głównym założeniem przedmiotu Język obcy I, II, III, IV, V (język angielski na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego) jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim. |
W cyklu 2022/2023-Z:
Głównym założeniem przedmiotu Język obcy I, II, III, IV, V (język angielski na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego) jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim. |
W cyklu 2023/2024-Z:
Głównym założeniem przedmiotu Język obcy I, II, III, IV, V (język angielski na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego) jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim. |
W cyklu 2024/2025-Z:
Głównym założeniem przedmiotu Język obcy I, II, III, IV, V (język angielski na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego) jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim. |
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/2024-Z: | W cyklu 2022/2023-Z: | W cyklu 2024/2025-Z: | W cyklu 2021/2022-Z: |
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Michael McCarthy and Felicity O’Dell, English Vocabulary in Use, Upper-intermediate & Advanced, Cambridge University Press 1999.
- Raymond Murphy, Essential Grammar in Use, Intermediate – Upper-intermediate, 3rd Edition, Cambridge University Press 2012.
- Oxford Practice Grammar, John Eastwood, Oxford University Press 2003
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Umiejętności
Używa bogatego zasobu słownictwa umożliwiającego formułowanie pełnych wypowiedzi pisemnych i ustnych umożliwiających komunikację z osobą anglojęzyczną
Powiązane efekty kierunkowe:
ZIP1A_U07
Metody weryfikacji:
Egzamin
Kolokwium
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna
Weryfikacja na podstawie sprawozdania:praca pisemna
Umiejętności
Czyta ze zrozumieniem artykuły i reportaże dotyczące współczesnych problemów oraz materiały ze swojej dziedziny specjalizacyjnej
Pozyskuje informacje z anglojęzycznej literatury, baz danych i innych źródeł. Integruje uzyskane informacje, dokonuje ich streszczenia, interpretacji, a także wyciąga wnioski oraz formułuje i uzasadnia opinie
Powiązane efekty kierunkowe:
ZIP1A_U07
Metody weryfikacji:
Egzamin
Kolokwium
Ocena umiejętności praktycznych:ćwiczenia na rozumienie tekstu
Umiejętności
Pozyskuje informacje z anglojęzycznej literatury, baz danych i innych źródeł. Integruje uzyskane informacje, dokonuje ich streszczenia, interpretacji, a także wyciąga wnioski oraz formułuje i uzasadnia opinie
Powiązane efekty kierunkowe:
ZIP1A_U01
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Ocena umiejętności praktycznych:ćwiczenia na rozumienie tekstu
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna
Umiejętności
Opracowuje formalne wypowiedzi pisemne o profilu ogólnym (życiorys czy list motywacyjny) oraz specjalizacyjnym.
Powiązane efekty kierunkowe:
ZIP1A_U04
Metody weryfikacji:
Weryfikacja na podstawie sprawozdania:praca pisemna
Umiejętności
Przygotowuje i przedstawia w języku angielskim krótką prezentację o profilu ogólnym oraz specjalizacyjnym
Powiązane efekty kierunkowe:
ZIP1A_U05
Metody weryfikacji:
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna
Kompetencje społeczne
Współpracuje w grupie, przyjmując w niej różne role
Powiązane efekty kierunkowe:
ZIP1A_K04
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:praca w grupach na lektoracie
Kompetencje społeczne
Rozumie potrzebę stałego podnoszenia i doskonalenia znajomości języka obcego
Powiązane efekty kierunkowe:
ZIP1A_K01
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:praca w grupach na lektoracie
Kompetencje społeczne
Przejawia tolerancję w stosunku do odmiennych kultur
Powiązane efekty kierunkowe:
ZIP1A_K07
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:praca w grupach na lektoracie