Programowanie III I-SI7O>P-III
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/2022-Z:
Zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi programowania w nowoczesnym języku obiektowym na przykładzie języka C#. Omawiania jest składnia języka C#, typy danych, instrukcje warunkowe, funkcje, tablice, struktury, kolekcje, zagadnienie programowania obiektowego, w tym specyfikatorów dostępu, dziedziczenia, klas abstrakcji, metod wirtualnych, przeciążania metod. Na ćwiczeniach laboratoryjnych studenci zdobywają umiejętność praktycznego zastosowania poznanych konstrukcji i tworzenia programów w języku C#. |
W cyklu 2022/2023-Z:
Zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi programowania w nowoczesnym języku obiektowym na przykładzie języka C#. Omawiania jest składnia języka C#, typy danych, instrukcje warunkowe, funkcje, tablice, struktury, kolekcje, zagadnienie programowania obiektowego, w tym specyfikatorów dostępu, dziedziczenia, klas abstrakcji, metod wirtualnych, przeciążania metod. Na ćwiczeniach laboratoryjnych studenci zdobywają umiejętność praktycznego zastosowania poznanych konstrukcji i tworzenia programów w języku C#. |
W cyklu 2023/2024-Z:
Zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi programowania w nowoczesnym języku obiektowym na przykładzie języka C#. Omawiania jest składnia języka C#, typy danych, instrukcje warunkowe, funkcje, tablice, struktury, kolekcje, zagadnienie programowania obiektowego, w tym specyfikatorów dostępu, dziedziczenia, klas abstrakcji, metod wirtualnych, przeciążania metod. Na ćwiczeniach laboratoryjnych studenci zdobywają umiejętność praktycznego zastosowania poznanych konstrukcji i tworzenia programów w języku C#. |
W cyklu 2024/2025-Z:
Zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi programowania w nowoczesnym języku obiektowym na przykładzie języka C#. Omawiania jest składnia języka C#, typy danych, instrukcje warunkowe, funkcje, tablice, struktury, kolekcje, zagadnienie programowania obiektowego, w tym specyfikatorów dostępu, dziedziczenia, klas abstrakcji, metod wirtualnych, przeciążania metod. Na ćwiczeniach laboratoryjnych studenci zdobywają umiejętność praktycznego zastosowania poznanych konstrukcji i tworzenia programów w języku C#. |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu programowania w języku C#.
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_W05
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu programowania w języku C#.
Wiedza
Ma elementarną wiedzę na temat cyklu życia systemów informatycznych oraz oprogramowania
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_W19
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Ma elementarną wiedzę na temat cyklu życia systemów informatycznych oraz oprogramowania.
Wiedza
Ma uporządkowaną wiedzę w zakresie metod i technik programowania.
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_W04
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Ma uporządkowaną wiedzę w zakresie metod i technik programowania.
Umiejętności
Ma umiejętność samokształcenia się, potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim w zakresie programowania i konstrukcji języków programowania, potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie.
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_U06
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Ma umiejętność samokształcenia się, potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim w zakresie programowania i konstrukcji języków programowania, potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie.
Umiejętności
Potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań programistycznych o charakterze praktycznym
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_U23
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań programistycznych o charakterze praktycznym
Umiejętności
Potrafi, zgodnie z zadaną specyfikacją, zaprojektować oraz zrealizować proste oprogramowanie, używając właściwych metod, technik i narzędzi programistycznych.
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_U27
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Potrafi, zgodnie z zadaną specyfikacją, zaprojektować oraz zrealizować proste oprogramowanie, używając właściwych metod, technik i narzędzi programistycznych.
Kompetencje społeczne
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie. Potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób.
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_K01
Metody weryfikacji:
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna:Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie. Potrafi inspiro¬wać i organizować proces uczenia się innych osób