Grafika komputerowa I-SI7O>GK
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/2022-Z:
Grafika komputerowa jest swoistym i wielorakim zjawiskiem powstałym w sferze interakcji człowiek-software-hardware. Celem przedmiotu jest przedstawienie, w sposób monograficzny, zagadnień stojących u podstaw współczesnych systemów grafiki komputerowej i zasadniczych dziedzin jej zastosowań. Omawiane są w takim razie zagadnienia struktury systemu graficznego, modelowania geometrii, konwersji rastrowej a także wybranych aspektów grafiki fotorealistycznej, w szczególności modelowania barwy, oświetlenie i tekstury. |
W cyklu 2022/2023-L:
Grafika komputerowa jest swoistym i wielorakim zjawiskiem powstałym w sferze interakcji człowiek-software-hardware. Celem przedmiotu jest przedstawienie, w sposób monograficzny, zagadnień stojących u podstaw współczesnych systemów grafiki komputerowej i zasadniczych dziedzin jej zastosowań. Omawiane są w takim razie zagadnienia struktury systemu graficznego, modelowania geometrii, konwersji rastrowej a także wybranych aspektów grafiki fotorealistycznej, w szczególności modelowania barwy, oświetlenie i tekstury. |
W cyklu 2023/2024-L:
Grafika komputerowa jest swoistym i wielorakim zjawiskiem powstałym w sferze interakcji człowiek-software-hardware. Celem przedmiotu jest przedstawienie, w sposób monograficzny, zagadnień stojących u podstaw współczesnych systemów grafiki komputerowej i zasadniczych dziedzin jej zastosowań. Omawiane są w takim razie zagadnienia struktury systemu graficznego, modelowania geometrii, konwersji rastrowej a także wybranych aspektów grafiki fotorealistycznej, w szczególności modelowania barwy, oświetlenie i tekstury. |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
W cyklu 2021/2022-Z: | W cyklu 2022/2023-L: brak
| W cyklu 2023/2024-L: brak
|
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma uporządkowaną wiedzę w zakresie metod i technik programowania w językach C/C , Java oraz JavaScript zagadnień grafiki komputerowej, ze szczególnym uwzględnieniem grafiki 3D
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_W04
Metody weryfikacji:
Kolokwium:ma uporządkowaną wiedzę w zakresie metod i technik programowania w językach C/C , Java oraz JavaScript zagadnień grafiki komputerowej, ze szczególnym uwzględnieniem grafiki 3D. Sprawdzian oraz zadania wyk. na zajęciach i domowe
Wiedza
Ma uporządkowaną wiedzę w zakresie tworzenia grafiki komputerowej
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_W10
Metody weryfikacji:
Kolokwium:ma uporządkowaną wiedzę w zakresie tworzenia grafiki komputerowej. sprawdzian oraz zadania wyk. na zajęciach i domowe
Wiedza
Zna obecny stan i perspektywy rozwoju informatyki w zakresie grafiki komputerowej
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_W18
Metody weryfikacji:
Kolokwium:zna obecny stan i perspektywy rozwoju informatyki w zakresie grafiki komputerowej
Umiejętności
Potrafi posługiwać się różnymi technikami komunikacji w środowisku zawodowym i w innych środowiskach.
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_U02
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Potrafi posługiwać się różnymi technikami komunikacji w środowisku zawodowym i w innych środowiskach. Sprawdzian oraz na bieżąco w trakcie zajęć
Umiejętności
Posługuje się narzędziami informatycznymi.
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_U03
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:Posługuje się narzędziami informatycznymi
Umiejętności
Stosuje zasady BHP w środowisku pracy, potrafi zorganizować pracę w sposób bezpieczny dla siebie i zespołu.
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_U17
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:Stosuje zasady BHP w środowisku pracy, potrafi zorganizować pracę w sposób bezpieczny dla siebie i zespołu.
Kompetencje społeczne
Potrafi wyznaczyć cele strategiczne, operacyjne i priorytety dotyczące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.
Powiązane efekty kierunkowe:
IF1A_K04
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:Potrafi wyznaczyć cele strategiczne, operacyjne i priorytety dotyczące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.