Język angielski I-NM3O>JA
Rescue. Interviewing. Incident report. Cohesion. Safety equipment; telecoms./ Transmission. Describing a system. Specification chart. Relative pronouns. Telecoms; satellites./ Operation. Instructions. Operating manual. Present simple; imperative. Instruction verbs; marine; mechanics./ Future shapes. Degrees of certainty. Prediction report. Will for predictions. Plastics applications./ Solid shapes. Describing a process. Process description. Present simple passive. Process verbs./ Hollow shapes. Describing a process. Lecture / talk. Phrases to refer to a visual. Process verbs; related nouns; gerunds./ Conditions. Unreal conditions. Presentation; technical news feature. Present perfect v past simple. First and second conditional. Aerospace; mechanics./ Sequence (1). Sequence of events. How it works. Time clauses. Spacecraft system./ Sequence (2). Sequence of events. How it works. Sequence markers. / Progress test ./ Evaluation.
Godziny kontaktowe: uczestnictwo w zajęciach 20
Praca własna studenta - przygotowanie do zajęć 20
Praca własna studenta - przygotowanie do kolokwiów 10
Praca własna studenta - przygotowanie prezentacji i prac pisemnych 10
Suma godzin 60
|
W cyklu 2021/2022-Z:
Głównym założeniem przedmiotu Język obcy (język angielski na poziomie B2+ według EuropejskiegoSystemu Opisu Kształcenia Językowego) jest podniesienie kompetencji językowych powyżej poziomu B2 w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie bardziej zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim. |
W cyklu 2022/2023-Z:
Głównym założeniem przedmiotu Język obcy (język angielski na poziomie B2+ według EuropejskiegoSystemu Opisu Kształcenia Językowego) jest podniesienie kompetencji językowych powyżej poziomu B2 w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie bardziej zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim. |
W cyklu 2023/2024-Z:
Głównym założeniem przedmiotu Język obcy (język angielski na poziomie B2+ według EuropejskiegoSystemu Opisu Kształcenia Językowego) jest podniesienie kompetencji językowych powyżej poziomu B2 w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie bardziej zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim. |
W cyklu 2025/2026-Z:
Głównym założeniem przedmiotu Język obcy (język angielski na poziomie B2+ według EuropejskiegoSystemu Opisu Kształcenia Językowego) jest podniesienie kompetencji językowych powyżej poziomu B2 w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie bardziej zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim. |
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/2023-Z: | W cyklu 2025/2026-Z: | W cyklu 2024/2025-Z: | W cyklu 2021/2022-Z: | W cyklu 2023/2024-Z: |
<b>Ocena końcowa</b>
W cyklu 2022/2023-Z: Ocena końcowa jest ustalana na podstawie oceny z zaliczenia, oceny aktywności na zajęciach oraz oceny pracy pisemnej lub prezentacji.
| W cyklu 2021/2022-Z: Ocena końcowa jest ustalana na podstawie oceny z zaliczenia, oceny aktywności na zajęciach oraz oceny pracy pisemnej lub prezentacji.
| W cyklu 2024/2025-Z: Ocena końcowa jest ustalana na podstawie oceny z zaliczenia, oceny aktywności na zajęciach oraz oceny pracy pisemnej lub prezentacji. |
<b>Wymagania wstępne</b>
W cyklu 2022/2023-Z: Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego
| W cyklu 2021/2022-Z: Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego
| W cyklu 2024/2025-Z: Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. |
<b>Literatura podstawowa</b>
W cyklu 2022/2023-Z:
| W cyklu 2021/2022-Z:
| W cyklu 2024/2025-Z: 1. Technical English 3, David Bonamy, Pearson Longman 2021.
|
<b>Literatura uzupełniająca</b>
W cyklu 2022/2023-Z:
| W cyklu 2021/2022-Z:
| W cyklu 2024/2025-Z: Literatura uzupełniająca:
1. Cambridge English for Engineering, Mark Ibbotson, Cambridge University Press 2009.
2. Professional English in Use, Engineering, Mark Ibbotson, Cambridge University Press, 2009.
3. English Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press 2018. |
<b>Inne informacje</b>
Kryteria oceniania
Warunkiem uzyskania zaliczenia jest zdanie jednego kolokwium w semestrze
oraz obowiązkowa obecność na zajęciach (dopuszczalne dwie nieobecności w semestrze).
Zaliczenia poprawkowe – wymagania jak wyżej
Ocena końcowa jest ustalana na podstawie oceny z zaliczenia, oceny aktywności na zajęciach oraz oceny pracy pisemnej lub prezentacji.
Literatura
Literatura podstawowa:
1. Technical English 3, David Bonamy, Pearson Longman 2021.
Literatura uzupełniająca:
1. Cambridge English for Engineering, Mark Ibbotson, Cambridge University Press 2009.
2. Professional English in Use, Engineering, Mark Ibbotson, Cambridge University Press, 2009.
3. English Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press 2018.
|
W cyklu 2024/2025-Z:
|