Grafika i multimedia I-NM3O>GiM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/2022-Z:
Grafika komputerowa i multimedia jest swoistym wielorakim zjawiskiem powstałym w sferze interakcji człowiek-software-hardware. Celem przedmiotu jest nauczyć się rozwiązywać zaawansowane problemy zastosowań informatyki w wielu dyscyplinach, w których modelowanie 3D jest potrzebne. Do nich należą systemy wspomagania projektowania (CAD) i zarządzania produkcją (CAx), systemy tworzenia treści multimediów (DCC) i gier komputerowych, wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR). |
W cyklu 2022/2023-Z:
Grafika komputerowa i multimedia jest swoistym wielorakim zjawiskiem powstałym w sferze interakcji człowiek-software-hardware. Celem przedmiotu jest nauczyć się rozwiązywać zaawansowane problemy zastosowań informatyki w wielu dyscyplinach, w których modelowanie 3D jest potrzebne. Do nich należą systemy wspomagania projektowania (CAD) i zarządzania produkcją (CAx), systemy tworzenia treści multimediów (DCC) i gier komputerowych, wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR). |
W cyklu 2023/2024-Z:
Grafika komputerowa i multimedia jest swoistym wielorakim zjawiskiem powstałym w sferze interakcji człowiek-software-hardware. Celem przedmiotu jest nauczyć się rozwiązywać zaawansowane problemy zastosowań informatyki w wielu dyscyplinach, w których modelowanie 3D jest potrzebne. Do nich należą systemy wspomagania projektowania (CAD) i zarządzania produkcją (CAx), systemy tworzenia treści multimediów (DCC) i gier komputerowych, wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR). |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna podstawowe pojęcia i narzędzia programistyczne związane z tworzeniem grafiki komputerowej i multimedii
Powiązane efekty kierunkowe:
IF2A_W09
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Zna podstawowe pojęcia i narzędzia programistyczne związane z tworzeniem grafiki komputerowej i multimedii. sprawdzian oraz zadania wyk. na zajęciach i domowe
Umiejętności
Potrafi zrealizować grafikę komputerową w wybranym języku programowania.
Powiązane efekty kierunkowe:
IF2A_U20
Metody weryfikacji:
Kolokwium:Potrafi zrealizować grafikę komputerową w wybranym języku programowania. sprawdzian oraz zadania wyk. na zajęciach i domowe
Kompetencje społeczne
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny i przedsiębiorczy.
Powiązane efekty kierunkowe:
IF2A_K06
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach:Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny i przedsiębiorczy