Wprowadzenie do e-marketingu FP-PK-SM4O>WPROEMAR
Celem nauczania tego przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawową wiedzą i kompetencjami z zakresu komunikacji e-marketingowej, a także zarządzania marką w różnych przestrzeniach komunikacji społecznej.
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student ma wiedzę na temat podstawowych narzędzi marketingu internetowego.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_W05, FP2A_W14
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Wiedza
Student wie, jak konstruować schemat wielokanałowej komunikacji marketingowej z klientem z wykorzystaniem technologii cyfrowych.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_W16
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Umiejętności
Student umie komunikować się w środowisku internetowym w związku z wykonywaniem zadań marketingowych.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_U09
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Umiejętności
Student umie dokonać właściwej oceny skuteczności przyjętej przez przedsiębiorstwo strategii komunikacji e-marketingowej.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_U16
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Umiejętności
Student umie samodzielnie zdobywać wiedzę z różnych źródeł kierując się wskazówkami opiekuna naukowego.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_U14
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Kompetencje społeczne
Student potrafi pracować w grupie (również jako jej lider), potrafi także sprawnie prezentować na forum wyniki swojej pracy.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_K02, FP2A_K07
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa