Komunikacja wizerunkowa FP-PK-SM4O>KOMUWIZE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/2022-Z:
Celem nauczania tego przedmiotu jest zapoznanie studentów z wiedzą i kompetencjami z zakresu kreowania wizerunku, a także zarządzania wizerunkiem w różnych przestrzeniach komunikacji społecznej |
W cyklu 2022/2023-Z:
Celem nauczania tego przedmiotu jest zapoznanie studentów z wiedzą i kompetencjami z zakresu kreowania wizerunku, a także zarządzania wizerunkiem w różnych przestrzeniach komunikacji społecznej |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Ewelina Witek, Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia, Astrum, Wrocław 2015.
- Antoni Benedikt, Komunikacja wizerunkowa w reklamie, Astrum, Wrocław 2015.
- Monika Bronowicz, Komunikacja wizerunkowa. Public relations. Reklama. Branding, Astrum, Wrocław 2015.
- Kowalik-Kaleta, Interdyskursywność w medialnych tekstach perswazyjnych analiza w ramach KAD, w: „Media i społeczeństwo” nr 1/2011, ss. 103-111.
- Maciej Mrozowski, Media masowe. Władza, rozrywka i biznes, Warszawa 2001.
- Wszołek, Strategic Design jako metoda pracy kreatywnej, w: Dostrzec różnicę, red. T. Bielak, R. Pysz, Bielsko-Biała 2014, s. 98-107.
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Zbigniew Nęcki, Komunikacja międzyludzka, Kraków 1996.
- Golka, Bariery w komunikowaniu i społeczeństwo (dez)informacyjne, Warszawa 2008, rozdz. 3: Bariery i zakłócenia w komunikowaniu, ss. 35-50.
- Leary M., Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji, Gdańsk 2002.
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student ma uporządkowaną pogłębioną wiedzę o pojęciach i terminach związanych z PR, a także pogłębioną wiedzę o celach i zadaniach PR.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_W05, FP2A_W14
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Wiedza
Student zna zasady komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego w procesie PR w organizacjach różnych typów, zna zasady współpracy z mediami w procesie komunikacji wizerunkowej.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_W14, FP2A_W16
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Wiedza
Student zna psychologiczne i społeczne podstawy działań z zakresu PR.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_W13, FP2A_W15
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Umiejętności
Student umie wykorzystywać techniki twórczego myślenia (również w zespole) na każdym etapie działań w procesie PR.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_U07, FP2A_U09, FP2A_U13
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Umiejętności
Student umie dokonać właściwej oceny skuteczności kampanii PR.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_U07, FP2A_U09, FP2A_U16
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Umiejętności
Student umie samodzielnie zdobywać wiedzę z różnych źródeł kierując się wskazówkami opiekuna naukowego.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_U14
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Kompetencje społeczne
Student potrafi pracować w grupie (również jako jej lider), potrafi także sprawnie prezentować na forum wyniki swojej pracy.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_K02, FP2A_K07
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa