Dyskursy promocji FP-PK-SM4O>DYSKPROM
C1: wykorzystanie przez studentów najbardziej aktualnych teorii związanych z promowaniem marki, osoby, instytucji
C2: zaprezentowanie podstawowych źródeł bibliograficznych związanych z tematyką zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Mersch, Teorie mediów, przeł. E. Krauss, Warszawa 2009.
- Fleischer, Trzy prawa komunikacji i jedna definicja design, Wrocław 2009.
- Jenkins, Kultura konwergencji, przeł. M. Bursztynowicz i M. Filiciak, Warszawa 2006.
- Niklas Luhmann, Realność mediów masowych, przeł. J. Barbacka, Warszawa 2009.
- Castells, Społeczeństwo Sieci, przeł. M. Marody i inni, Warszawa 2006.
- Zmierzch telewizji? Przemiany medium. Antologia, red. T. Bielak, M. Filiciak, G. Ptaszek, Warszawa 2011.
- Fleischer, Communication design, czyli projektowanie komunikacji, Łódź 2008.
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Zawojski, Cyberkultura. Syntopia sztuki, nauki i technologii, Warszawa 2010.
- Kulturowe kody technologii cyfrowych, red. P Celiński, Lublin 2010.
- Kultura medialnie zapośredniczona, badania nad mediami w optyce kulturoznawczej, red. A Chyła, Poznań 2010.
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna podstawowe pojęcia z zakresu medioznawstwa
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_W01, FP2A_W02
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:projekt przedstawiony w formie prezentacji multimedialnej omawianej na zajęciach – ocenie podlega poprawność merytoryczna
Wiedza
Zna teorie, nazwiska badaczy, definicje medioznawcze
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_W05, FP2A_W06
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:projekt przedstawiony w formie prezentacji multimedialnej omawianej na zajęciach – ocenie podlega poprawność merytoryczna
Wiedza
Zna i rozumie zależności wynikające z wykorzystania licencji i zasobów znajdujących się w przestrzeni internetu
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_W12
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:projekt przedstawiony w formie prezentacji multimedialnej omawianej na zajęciach – ocenie podlega poprawność merytoryczna
Umiejętności
Umie samodzielnie analizować przykłady z wykorzystaniem konkretnej wiedzy z zakresu Medioznawstwa i PR
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_U02
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:projekt przedstawiony w formie prezentacji multimedialnej omawianej na zajęciach – ocenie podlega poprawność merytoryczna
Umiejętności
Umie wykorzystywać określone definicje, spostrzeżenia badawcze w budowaniu własnego warsztatu medioznawcy i specjalisty ds. komunikacji
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_U07
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:projekt przedstawiony w formie prezentacji multimedialnej omawianej na zajęciach – ocenie podlega poprawność merytoryczna
Umiejętności
Umie wykorzystać źródła internetowe, bibliograficzne w samodzielnej analizie
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_U15
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:projekt przedstawiony w formie prezentacji multimedialnej omawianej na zajęciach – ocenie podlega poprawność merytoryczna
Kompetencje społeczne
Posiada zdolność do formułowania tez i argumentowania w sporze
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_K07
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:projekt przedstawiony w formie prezentacji multimedialnej omawianej na zajęciach – ocenie podlega poprawność merytoryczna
Kompetencje społeczne
Pracuje w grupie
Powiązane efekty kierunkowe:
FP2A_K08
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:projekt przedstawiony w formie prezentacji multimedialnej omawianej na zajęciach – ocenie podlega poprawność merytoryczna