Własność intelektualna w działaniach promocyjnych FP-PK-SL6O>WLINDZPR
Celem nauczania tego przedmiotu jest zdobycie przez studentów podstawowej wiedzy na temat pojęcia własności intelektualnej w kontekście działań promocyjno-reklamowych.
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Brzozowska, Prawo autorskie w reklamie i marketingu, Warszawa 2009.
- Namysłowska, Reklama. Aspekty prawne, Warszawa 2012.
- Harasimiuk, Zakazy reklamy towarów w prawie polskim i europejskim, Warszawa 2010.
- Flisak D., Utwór multimedialny w prawie autorskim, Warszawa 2008.
- Matusiak I., Gra komputerowa jako przedmiot prawa autorskiego, Warszawa 2013.
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Załucki, Prawo własności intelektualnej. Repetytorium, Warszawa 2008.
- Sozański, Własność intelektualna i przemysłowa w Unii Europejskiej, Warszawa - Poznań 2008.
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna i rozumie podstawowe akty prawne z zakresu własności intelektualnej wykorzystywane najczęściej w sektorze reklamy i promocji
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W16
Metody weryfikacji:
Kolokwium:kolokwium pisemne
Umiejętności
Potrafi pozyskać i selekcjonować informacje z tradycyjnych źródeł oraz z zasobów internetowych z zakresu prawa własności intelektualnej
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U16
Metody weryfikacji:
Kolokwium:kolokwium pisemne
Umiejętności
Potrafi interpretować samodzielnie informacje z pozyskane z tradycyjnych źródeł oraz z zasobów internetowych z zakresu prawa własności intelektualnej
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U09, FP1A_U15
Metody weryfikacji:
Kolokwium:kolokwium pisemne
Kompetencje społeczne
Posiada nawyk aktualizowania własnej wiedzy w ramach powierzonych mu zadań i obowiązków.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_K02, FP1A_K08, FP1A_K09
Metody weryfikacji:
Kolokwium:kolokwium pisemne