Seminarium licencjackie FP-PK-SL6O>SEMLICE2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/2022-Z:
Przedmiot jest przeznaczony dla przyszłych licencjatów filologii polskiej. Jego celem jest ukierunkowanie pracy studentów na różnych etapach pisania rozprawy: począwszy od wyboru jej tematu, poprzez gromadzenie i selekcję materiału aż po redakcję tekstu spełniającego formalne wymogi dyplomowej pracy licencjackiej. |
W cyklu 2022/2023-Z:
Przedmiot jest przeznaczony dla przyszłych licencjatów filologii polskiej. Jego celem jest ukierunkowanie pracy studentów na różnych etapach pisania rozprawy: począwszy od wyboru jej tematu, poprzez gromadzenie i selekcję materiału aż po redakcję tekstu spełniającego formalne wymogi dyplomowej pracy licencjackiej. |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Maćkiewicz, Jak pisać teksty naukowe?, Gdańsk 1999.
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student ma ugruntowaną wiedzę na temat badanego przedmiotu, zna nowe koncepcje opracowania zagadnień, które podejmuje.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W01, FP1A_W02
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Wiedza
Student zna terminologię nauk filologicznych, zwłaszcza w obszarze prowadzonych badań.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W11
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Wiedza
Student ma pogłębioną wiedzę o powiązaniu filologii polskiej z innymi dyscyplinami humanistycznymi umożliwiającą badania interdyscyplinarne.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W10, FP1A_W11
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Wiedza
Student zna i rozumie zasady ochrony prawa autorskiego.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W16
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Umiejętności
Student umie samodzielnie zebrać materiał badawczy, dokonać jego analizy, selekcji oraz sformułować na jego podstawie logiczne sądy, łącząc opinie własne z opracowaniami problemu już istniejącymi.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U03, FP1A_U04, FP1A_U05
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Umiejętności
Student potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i projektować własny rozwój naukowy.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U16, FP1A_U17
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Umiejętności
Korzystając z literatury przedmiotu oraz efektów własnej pracy badawczej, student umie stworzyć ustną i pisaną wypowiedź naukową (referat, fragment pracy).
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U15
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Kompetencje społeczne
Korzystając z najnowszych opracowań, student zauważa zmienność koncepcji badawczych i ujęć problemów, a w związku z tym rozumie potrzebę ustawicznego kształcenia.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_K01, FP1A_K02
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Kompetencje społeczne
Student potrafi określić priorytety w realizacji projektu pracy dyplomowej.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_K03
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Kompetencje społeczne
Student posiada zdolność określania swoich zainteresowań oraz twórczego ich rozwijania poprzez podejmowanie zadań twórczych, wykazuje szacunek wobec tradycji własnego regionu i narodu w szerszym kontekście tradycji europejskiej.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_K09
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Zadania domowe:praca zaliczeniowa