Promocja w sektorze kultury i edukacji FP-PK-SL6O>PRSEKUEDU
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/2022-Z:
Celem nauczania tego przedmiotu jest zdobycie przez studentów podstawowej wiedzy z zakresu działań promocyjno-reklamowych w sektorze kultury i edukacji. |
W cyklu 2022/2023-Z:
Celem nauczania tego przedmiotu jest zdobycie przez studentów podstawowej wiedzy z zakresu działań promocyjno-reklamowych w sektorze kultury i edukacji. |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Lewiński P. H., Retoryka reklamy, Wrocław 1999.
- Fleischer M., Reklama, Łódź 2011.
- Wiktor J. W., System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Warszawa 2001.
- Mrozowski M., Media masowe – władza, rozrywka i biznes, Warszawa 2001.
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Doliński D., Psychologia reklamy, Wrocław 2001.
- Golka M., Świat reklamy, Warszaw 1994.
- Leśniewska A., Reklama internetowa, Gliwice 2006.
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna podstawowe fakty o rynkach kultury i edukacji w Polsce oraz ich tendencjach rozwojowych
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W16
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Wiedza
Zna podstawowe zasady budowania wizerunku instytucji w kontekście specyfiki jej działania
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W03, FP1A_W13, FP1A_W15
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Wiedza
Zna podstawowe procedury przygotowania i wdrożenia strategii promocyjnych i reklamowych w sektorze instytucji kulturalnych i edukacyjnych
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W15
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Umiejętności
Potrafi dostosować znane sobie mechanizmy promocji do potrzeb realnego klienta rynku w sektorze
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U11, FP1A_U15, FP1A_U18
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Umiejętności
Potrafi wybrać techniki komunikacyjne i media adekwatne do realizowanych zadań
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U08, FP1A_U18
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa
Kompetencje społeczne
Student potrafi pracować w grupie (również jako jej lider), potrafi także sprawnie prezentować na forum wyniki swojej pracy.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_K02, FP1A_K08, FP1A_K09
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca zaliczeniowa