Podstawy brandingu (naming i systemy identyfikacji wizualnej) FP-PK-SL6O>PODBRANNS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/2022-Z:
Przedmiot ma na celu dać studentowi podstawową wiedzę z zakresu:
|
W cyklu 2022/2023-Z:
Przedmiot ma na celu dać studentowi podstawową wiedzę z zakresu:
|
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Fleischer, Corporate identity i public relations, Wrocław 2003.
- Zboralski, Nazwy firm i produktów. Marketing bez tajemnic, Warszawa 2000.
- Olins, Podręcznik brandingu, Warszawa 2009 (szczególnie rozdziały: Widoczność marek, Architektura marki, Dlaczego i kiedy wprowadzać branding?, Marka jako bogactwo korporacyjne, Budowanie programu brandingu).
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Kall, Silna marka. Istota i kreowanie, Warszawa 2001.
- Pringle, Zarządzanie marką. Jak wypromować rozpoznawalną markę, Poznań 2006.
- Healey, Czym jest branding?, Warszawa 2009.
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student zna zasady kreatywnego tworzenia komunikatów językowych i graficznych z zakresu komunikacji promocyjnej (perswazyjnej).
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W01, FP1A_W03, FP1A_W14
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:przygotowanie prezentacji
Wiedza
Student ma podstawową wiedzę z zakresu komunikacji wizualnej.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W03, FP1A_W12, FP1A_W13, FP1A_W15
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:przygotowanie prezentacji
Wiedza
Student zna podstawową terminologię oraz posiada podstawową i uporządkowaną wiedzę z zakresu zarządzania marką.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W16
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:przygotowanie prezentacji
Umiejętności
Student potrafi skonstruować tekst słowno-ikoniczny o charakterze promocyjnym
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U01, FP1A_U02, FP1A_U08, FP1A_U18
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:przygotowanie prezentacji
Kompetencje społeczne
Student rozumie i potrafi analizować zjawiska społeczne, kulturowe, prawne i ekonomiczne związane ze sferą reklamy i promocji oraz postępuje w tej sferze zgodnie z normami etycznymi i prawnymi.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_K02, FP1A_K06, FP1A_K08
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:przygotowanie prezentacji