Organizacja eventów (warsztaty) FP-PK-SL6O>ORGAEVEW
Celem kształcenia jest zapoznanie studenta z aktualnymi technikami i modelami
przygotowania oraz organizacji eventów, co jest podstawą do kreatywnego budowania i zarządzania wizerunkiem marki, a także zaprezentowanie studentowi podstawowych
źródeł bibliograficznych związanych z tematyką ćwiczeń. Przedmiot umożliwia zdobycie wiedzy i praktycznych kompetencji dostosowanych do rynkowego otoczenia.
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Grzegorczyk A., Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych,
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student zna zasady kreatywnego tworzenia kampanii eventowych w oparciu
o komunikację promocyjną (perswazyjną).
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W03, FP1A_W13
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:projekt
Wiedza
Student ma wiedzę z zakresu funkcjonowania firm i instytucji, w których eventy są formą komunikacji medialnej i reklamy.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W03, FP1A_W13, FP1A_W15
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:projekt
Wiedza
Student zna podstawową terminologię oraz posiada podstawową i uporządkowaną wiedzę z zakresu zarządzania marką.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W16
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:projekt
Umiejętności
Student potrafi od podstaw przygotować koncept eventowy
o charakterze promocyjnym wykazując przy tym umiejętności organizacyjne pozwalające na planowanie i realizację zadań w grupie i poza nią.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U08, FP1A_U15
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:projekt
Kompetencje społeczne
Student rozumie i potrafi analizować zjawiska społeczne, kulturowe, prawne i ekonomiczne związane ze sferą reklamy i promocji oraz postępuje w tej sferze zgodnie z normami etycznymi i prawnymi.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_K02, FP1A_K06, FP1A_K08
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:projekt