Działalność agencji reklamowej (warsztaty) FP-PK-SL6O>DZIAGREW
Celem kształcenia jest wyposażenie studenta w wiedzę i praktyczne umiejętności związane z
prowadzeniem agencji reklamowej, zapoznanie z narzędziami promocji, udoskonalenie
wiedzy z dziedziny komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, przekazanie studentowi wiedzy
na temat budowania wizerunku przedsiębiorstwa, a także zapoznanie studenta z narzędziami
służącymi do kreacji wizerunku oraz ich samodzielne stosowanie w praktyce.
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student zna rodzaje agencji reklamowych, rynek, na którym konkurują agencje reklamowe oraz jego specyfikę , a także wie jak przygotować
się do pracy w takiej agencji.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W03
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:projekt - prezentacja
Wiedza
Student zna środki wizualne i audiowizualne używane
przez agencje reklamowe do autopromocji oraz promocji na zlecenie klienta.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W03, FP1A_W13, FP1A_W15
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:projekt - prezentacja
Wiedza
Student wie jak funkcjonują agencje reklamowe w przestrzeni internetowej.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_W16
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:projekt - prezentacja
Umiejętności
Student potrafi krytycznie analizować teksty reklamowe pod
względem zastosowanych w nich środków
perswazyjnych (werbalnych i pozawerbalnych), a także dostosować te środki do odpowiedniego rodzaju reklamy (również outdoorowej).
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U02, FP1A_U08
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:projekt - prezentacja
Umiejętności
Student potrafi samodzielnie przygotować koncept „wizytówki” agencji reklamowej, którą jest strona internetowa.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U02, FP1A_U08, FP1A_U15
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:projekt - prezentacja
Kompetencje społeczne
Student rozumie i potrafi analizować zjawiska społeczne, kulturowe, prawne i ekonomiczne związane ze sferą reklamy i promocji oraz postępuje w tej sferze zgodnie z normami etycznymi i prawnymi.
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_K02, FP1A_K06, FP1A_K08
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:projekt - prezentacja