Język angielski FP-N-SL6O>JANG-3
Głównym założeniem przedmiotu język angielski na poziomie B2 (według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego) jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim.
Poziom języka zdefiniowany jest jako:
W cyklu 2021/2022-Z:
Głównym założeniem przedmiotu język angielski na poziomie B2 (według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego) jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim.
|
W cyklu 2022/2023-Z:
Głównym założeniem przedmiotu język angielski na poziomie B2 (według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego) jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim.
|
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/2024-Z: | W cyklu 2022/2023-Z: | W cyklu 2024/2025-Z: | W cyklu 2021/2022-Z: |
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Michael McCarthy and Felicity O’Dell, English Vocabulary in Use, Upper-intermediate & Advanced, Cambridge University Press 1999.
- Raymond Murphy, Essential Grammar in Use, Intermediate – Upper-intermediate, 3rd Edition, Cambridge University Press 2012.
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Umiejętności
Używa bogatego zasobu słownictwa umożliwiającego formułowanie pełnych wypowiedzi pisemnych i ustnych umożliwiających komunikację z osobą anglojęzyczną
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U14
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna
Zadania domowe:praca pisemna
Umiejętności
Streszcza i analizuje dłuższe wypowiedzi pisemne (m. in. reportaże i artykuły) oraz ustne (m. in. wykłady i dyskusje)
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U14
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna
Zadania domowe:praca pisemna
Umiejętności
Pozyskuje informacje z anglojęzycznej literatury, baz danych i innych źródeł. Integruje uzyskane informacje, dokonuje ich streszczenia, interpretacji, a także wyciąga wnioski oraz formułuje i uzasadnia opinie
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U14
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Ocena aktywności na zajęciach
Umiejętności
Opracowuje formalne wypowiedzi pisemne o profilu ogólnym (życiorys czy list motywacyjny) oraz specjalizacyjnym
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U14
Metody weryfikacji:
Zadania domowe:praca pisemna
Umiejętności
Przygotowuje i przedstawia w języku angielskim krótką prezentację o profilu ogólnym oraz specjalizacyjnym
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_U14
Metody weryfikacji:
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna
Kompetencje społeczne
Współpracuje w grupie, przyjmując w niej różne role
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_K02, FP1A_K06, FP1A_K08
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Kompetencje społeczne
Rozumie potrzebę stałego podnoszenia i doskonalenia znajomości języka obcego
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_K01, FP1A_K02
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Kompetencje społeczne
Przejawia tolerancję w stosunku do odmiennych kultur
Powiązane efekty kierunkowe:
FP1A_K03, FP1A_K04, FP1A_K05, FP1A_K06, FP1A_K07, FP1A_K09
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach