Lektorat języka angielskiego FL-FH-TB-NL6O>LEJAN1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020/2021-Z:
Głównym założeniem przedmiotu język angielski na poziomie B2 (według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego – A Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment) jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie słownictwa ogólnego i specjalistycznego, rozwijanie umiejętności komunikacji, a także opanowanie zaawansowanych struktur gramatycznych oraz technik pracy z tekstem źródłowym w języku angielskim. |
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/2023-Z: | W cyklu 2021/2022-Z: |
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Christina Lathan-Koenig, Clive Oxenden, English File Upper-intermediate third edition Student’s Book, OUP 2014.
- Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig, Jane Hudson, English File Upper-intermediate third edition workbook, OUP 2014
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Michael McCarthy and Felicity O’Dell, English Vocabulary in Use, Upper-intermediate & Advanced, Cambridge University Press 1999.
- Raymond Murphy, Essential Grammar in Use, Intermediate – Upper-intermediate, 3rd Edition, Cambridge University Press 2012.
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
ma podstawową wiedzę w zakresie systemu, struktury i funkcji języka/języków prowadzonych w ramach specjalności
Powiązane efekty kierunkowe:
F1A_W09
Metody weryfikacji:
Kolokwium:kolokwia obejmujące materiał leksykalny i gramatyczny - 75%
Ocena aktywności na zajęciach:aktywność na zajęciach - 15%
Zadania domowe:przygotowanie do zajęć - 10%
Wiedza
posiada wiedzę na temat norm i zasad gramatycznych języka kierunkowego i lektoratu, opanował zasób słownictwa wystarczający do komunikacji na poziomie B2
Powiązane efekty kierunkowe:
F1A_W10
Metody weryfikacji:
Kolokwium:kolokwia obejmujące materiał leksykalny i gramatyczny - 75%
Ocena aktywności na zajęciach:aktywność na zajęciach - 15%
Zadania domowe:przygotowanie do zajęć - 10%
Umiejętności
potrafi stosować wszystkie sprawności językowe (czytanie, słuchanie, mówienie, pisanie) na poziomie B2. Rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w prostych wypowiedziach ustnych i pisemnych oraz potrafi formułować proste wypowiedzi ustne lub pisemne.
Powiązane efekty kierunkowe:
F1A_U02
Metody weryfikacji:
Kolokwium:kolokwia obejmujące materiał leksykalny i gramatyczny - 75%
Ocena aktywności na zajęciach:aktywność na zajęciach - 15%
Zadania domowe:przygotowanie do zajęć - 10%
Umiejętności
zna drugi i kolejne języki w stopniu przewidzianym specjalnością i specjalizacją studiów
Powiązane efekty kierunkowe:
F1A_U03
Metody weryfikacji:
Kolokwium:kolokwia obejmujące materiał leksykalny i gramatyczny - 75%
Ocena aktywności na zajęciach:aktywność na zajęciach - 15%
Zadania domowe:przygotowanie do zajęć - 10%
Kompetencje społeczne
ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego doskonalenia się, ciągłości praktyki komunikacyjnej w językach prowadzonych w ramach specjalności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia w wymiarze interdyscyplinarnym
Powiązane efekty kierunkowe:
F1A_K01
Metody weryfikacji:
Kolokwium:kolokwia obejmujące materiał leksykalny i gramatyczny - 75%
Ocena aktywności na zajęciach:aktywność na zajęciach - 15%
Zadania domowe:przygotowanie do zajęć - 10%