Metodologia badań glottodydaktycznych FL-FA-N-SM4O>MBADG2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020/2021-Z:
Założeniem przedmiotu jest rozwinięcie u studentów wiedzy, sprawności i umiejętności niezbędnych do zaprojektowania badania w obrębie glottodydaktyki oraz analizy jego wyników. |
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/2024-Z: | W cyklu 2021/2022-Z: |
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Ożańska-Ponikwia, K. (2016).The influence of immersion in the L2 culture on perception of the L1 culture-specific emotion of tęsknota. The International Journal of Bilingualism, 20 (2), 116-132.
Ożańska-Ponikwia, K. (2017). Are women more emotionally skilled when it comes to expression of emotions in the foreign language: gender, emotional intelligence and personality traits in relation to emotional expression in the L2.International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 20(5), 529-541.
Ożańska-Ponikwia, K. (2018). Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning. Newcastle: Cambridge Scholars Publishing, str. 162. ISBN: 978-1-5275-0915-3
Ożańska-Ponikwia, K. (2019). Emotions and Bilingualism-Perception of I love you vs. Kocham Cię by Polish-English bilinguals. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 22 (4), 493-504
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student:
ma pogłębioną, zorientowaną na zastosowanie praktyczne, wiedzę o metodologii badań
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_W05
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:prezentacja multimedialna
Wiedza
zna terminologię z zakresu zganień dotyczących metodologii badań
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_W05
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:prezentacja multimedialna
Umiejętności
posiada pogłębione umiejętności badawcze (formułowanie i analiza problemów, dobór metod i narzędzi, opracowanie i prezentacja wyników) pozwalające na prowadzenie samodzielnych badań filologicznych o podstawowym stopniu trudności
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_U05
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:prezentacja multimedialna
Umiejętności
ma pogłębione umiejętności badawcze pozwalające na rozwiązywanie problemów badawczych w obrębie
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_U05
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:prezentacja multimedialna
Kompetencje społeczne
rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_K01
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu:prezentacja multimedialna