Metodologia badań glottodydaktycznych FL-FA-N-SM4O>MBADG1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020/2021-Z:
Założeniem przedmiotu jest rozwinięcie u studentów wiedzy, sprawności i umiejętności niezbędnych do zaprojektowania badania w obrębie glottodydaktyki oraz analizy jego wyników. |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student ma pogłębioną, zorientowaną na zastosowanie praktyczne, wiedzę o metodologii badań.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_W05
Metody weryfikacji:
Kolokwium:100%
Ocena aktywności na zajęciach:10%
Przygotowanie projektu:90%
Wiedza
Zna terminologię z zakresu zganień dotyczących metodologii badań.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_W05
Metody weryfikacji:
Kolokwium:100%
Ocena aktywności na zajęciach:10%
Przygotowanie projektu:90%
Umiejętności
Student posiada pogłębione umiejętności badawcze (formułowanie i analiza problemów, dobór metod i narzędzi, opracowanie i prezentacja wyników) pozwalające na prowadzenie samodzielnych badań filologicznych o podstawowym stopniu trudności.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_U05
Metody weryfikacji:
Kolokwium:100%
Ocena aktywności na zajęciach:10%
Przygotowanie projektu:90%
Umiejętności
Student ma pogłębione umiejętności badawcze pozwalające na rozwiązywanie problemów badawczych w obrębie glottodydaktyki/językoznawstwa stosowanego.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_U05
Metody weryfikacji:
Kolokwium:100%
Ocena aktywności na zajęciach:10%
Przygotowanie projektu:90%
Kompetencje społeczne
Student rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_K01
Metody weryfikacji:
Kolokwium:100%
Ocena aktywności na zajęciach:10%
Przygotowanie projektu:90%