Lektorat języka niemieckiego FL-FA-N-SM4O>LJNI-1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020/2021-Z:
Celem przedmiotu jest opanowanie języka w takim zakresie, który umożliwi studentowi porozumiewanie się w mowie i piśmie, rozumienie prostych rozmów i tekstów pisanych, formułowanie krótkich wypowiedzi ustnych i pisemnych o sobie i otaczającej rzeczywistości.
|
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Hilpert S., NiebischD., Penning- Hiemstra S., Specht F., Reimann M., Tomaszewski A.,
- Hilpert S., Kalender S., Kerner M., Schritte international 5. Max Hueber Verlag, Ismaning
- Hilpert S., Robert A., Schümann A., specht F., Gottstein- Schramm B., Kalender S.,
- Becker, Braunert, Schlenker, Unternehmen Deutsch , Lehr- und Arbeitsbuch, Ernst
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Bęza S., Nowe repetytorium z gramatyki języka niemieckiego , Wydawnictwa Szkolne
- Zestaw ćwiczeń autorskich opracowanych przez prowadzącego ćwiczenia
- Materiały dydaktyczne dostępne na stronach internetowych www.hueber.de/schritte-
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student ma pogłębioną wiedzę w zakresie systemu, struktury i funkcji języka/języków prowadzonych w ramach specjalności.
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_W08
Metody weryfikacji:
Kolokwium:50%
Ocena aktywności na zajęciach:10%
Przygotowanie projektu:20%
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna:20%
Umiejętności
Zna drugi i kolejne języki w stopniu przewidzianym specjalnością i specjalizacją studiów.
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_U03
Metody weryfikacji:
Kolokwium:50%
Ocena aktywności na zajęciach:10%
Przygotowanie projektu:20%
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna:20%
Kompetencje społeczne
Ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego doskonalenia się, ciągłości praktyki komunikacyjnej, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia w wymiarze interdyscyplinarnym.
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A__K04
Metody weryfikacji:
Kolokwium:50%
Ocena aktywności na zajęciach:10%
Przygotowanie projektu:20%
Sprawdzenie na zajęciach - odpowiedź ustna:20%