Dydaktyka szczegółowa języka angielskiego FL-FA-N-SM4O>DSJA1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020/2021-Z:
Celem zajęć jest pogłębienie u studentów w wiedzy związanej z wybranymi aspektami dydaktyki szczegółowej języka angielskiego oraz rozwinięcie u studentów-przyszłych nauczycieli- wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do nauczania systemu języka angielskiego w zakresie fonologii, leksyki i składni oraz wybranych sprawności językowych. |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Nunan, D. (2001) ed. Practical English language teaching. McGraw Hill. Nunan, D. (1999). Second language teaching and learning. Heinle & Heinle. Ur P. 1996. A course in Language Teaching. Cambridge: CUP
- Celce-Murcia, M. (2001) ed. Teaching English as a second or foreign language. Heinle & Heinle.
- Harmer J. (2001) The practice of English Language Teaching. Oxford: Pearson Education Limited.
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Richards J.C., & Lockhart, C. (1994). Reflective teaching in second language classrooms. Cambridge: CUP.
- Harmer J. (2001). The practice of English Language Teaching. Oxford: Pearson Education Limited. Komorowska H. (2001). Metodyka Nauczania Języków Obcych. Warszawa: Fraszka Edukacyjna Sp. z o.o.
- Relevant journal articles.
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma pogłębioną wiedzę dotyczącą procesów uczenia się i nauczania wybranych sprawności językowych.
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_W08, FFA2A_W04
Metody weryfikacji:
Kolokwium:100%
Kolokwium:40%
Przygotowanie projektu:20%
Zadania domowe:40%
Wiedza
Posiada szczegółową wiedzę o procesach uczenia się i nauczania wybranych aspektów systemu języka angielskiego.
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_W08, FFA2A_W04
Metody weryfikacji:
Kolokwium:100%
Kolokwium:40%
Przygotowanie projektu:20%
Zadania domowe:40%
Umiejętności
Rozumie i potrafi szczegółowo opisać procesy przyswajania języka w języku angielskim w oparciu o wybrana teorię.
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_U10, FFA2A_U05
Metody weryfikacji:
Kolokwium:100%
Kolokwium:40%
Przygotowanie projektu:20%
Zadania domowe:40%
Umiejętności
Potrafi szczegółowo zdefiniować pojęcia związane z wybranymi teoriami akwizycji i nauczania języków.
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_U10, FFA2A_U05
Metody weryfikacji:
Kolokwium:100%
Kolokwium:40%
Przygotowanie projektu:20%
Zadania domowe:40%
Kompetencje społeczne
Rozpoznaje możliwości i ograniczenia wynikające z uzyskanej kompetencji językowej w kontekście teorii przyswajania i uczenia się języków obcych.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_K01
Metody weryfikacji:
Kolokwium:100%
Kolokwium:40%
Przygotowanie projektu:20%
Zadania domowe:40%