Dydaktyka szczegółowa języka angielskiego FL-FA-N-NM4O>DSJA2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020/2021-Z:
Celem zajęć jest pogłębienie u studentów w wiedzy związanej z wybranymi aspektami dydaktyki szczegółowej języka angielskiego oraz rozwinięcie u studentów-przyszłych nauczycieli- wiedzy, umiejętności i kompetencji potrzebnych do nauczania systemu języka angielskiego w zakresie fonologii, leksyki i składni oraz wybranych sprawności językowych |
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student: ma pogłębioną wiedzę dotyczącą procesów uczenia się i nauczania wybranych sprawności językowych
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_W08, FFA2A_W04
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Zadania domowe:materiały metodyczne
Zadania domowe:praca pisemna
Wiedza
Posiada szczegółową wiedzę o procesach uczenia się i nauczania wybranych aspektów systemu języka angielskiego
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_W08, FFA2A_W04
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Zadania domowe:materiały metodyczne
Zadania domowe:praca pisemna
Umiejętności
Rozumie i potrafi szczegółowo opisać procesy przyswajania języka w języku angielskim w oparciu o wybrana teorię
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_U10, FFA2A_U05
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Zadania domowe:materiały metodyczne
Zadania domowe:praca pisemna
Umiejętności
Potrafi szczegółowo zdefiniować pojęcia związane z wybranymi teoriami akwizycji i nauczania języków
Powiązane efekty kierunkowe:
F2A_U10, FFA2A_U05
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Zadania domowe:materiały metodyczne
Zadania domowe:praca pisemna
Kompetencje społeczne
Rozpoznaje możliwości i ograniczenia wynikające z uzyskanej kompetencji językowej w kontekście teorii przyswajania i uczenia się języków obcych
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA2A_K01
Metody weryfikacji:
Kolokwium
Zadania domowe:materiały metodyczne
Zadania domowe:praca pisemna