Seminarium dyplomowe FL-FA-N-NL6O>SEMDY3
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020/2021-Z:
Założenia przedmiotu: przygotowanie studentów do poprawnego napisania, w zgodzie z istniejącymi standardami naukowymi i etycznymi, własnej pracy dyplomowej. |
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/2025-L: | W cyklu 2023/2024-L: | W cyklu 2021/2022-L: | W cyklu 2022/2023-L: |
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Mackey, A. & Gass, S. M., 2005, Second Language Research- Methodology and Design. London: Lawrence Erlbaum Associates, Publishers.
- De Angelis, G. & Dewaele, J.M., 2011, New Trends in Crosslinguistic Influence and Multilingualism Research. Bristol: Multingual Matters.
- Michniewicz, G. 2010 Ochrona własności intelektualnej, Warszawa: CH Beck,
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Flick, U. 2010, Projektowanie Badania jakościowego. Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student zna i rozumie procesy przyswajania, uczenia się i nauczania języka angielskiego, w tym metodyki nauczania jęz. angielskiego w odniesieniu do następujących typów szkół i placówek edukacyjnych: przedszkole, szkoła podstawowa.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA1A_W04
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:20%
Wiedza
Zna i rozumie sposób projektowania i prowadzenia badań pedagogicznych oraz badań diagnostycznych w praktyce pedagogicznej.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA1A_W05
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych:80%
Umiejętności
Student potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych związanych z odpowiednimi etapami edukacyjnymi, potrafi dobierać i wykorzystywać dostępne materiały, środki i metody pracy w celu projektowania i efektywnego realizowania działań pedagogicznych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych).
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA1A_U01
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:20%
Umiejętności
Potrafi konstruować proste badania pedagogiczne, rozpoznawać uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywać wyniki obserwacji i formułować wnioski.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA1A_U05
Metody weryfikacji:
Ocena umiejętności praktycznych:80%
Kompetencje społeczne
Rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego w kontekście zmian zachodzących w świecie i w nauce.
Powiązane efekty kierunkowe:
FFA1A_K01
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu:20%