Praktyczna znajomość języka angielskiego – ekspresja pisemna FL-FA-LK-SL6O>PZEP-6
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020/2021-Z:
Głównym założeniem przedmiotu jest rozwijanie sprawności pisania w języku angielskim poprzez ćwiczenia praktyczne oraz zapoznanie studentów |
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
- Cory H.Advanced Writing with English in Use. Oxford University Press: Oxford, 2009.
- Bailey S. Academic Writing. A Handbook for International Students. Second Edition. Routledge: London, 2006.
- Hyland K. English for Academic Purposes. An advanced resource book. Routledge: London, 2006. (Fragmenty)
- McCarthy M., O’Dell F. Academic Vocabulary in Use. CUP: Cambridge, 2008.
- Muller Moore K., Lan Cassel S.Techniques For College Writing: The Thesis Statement and Beyond.CENGAGE Learning: Wadsworth, 2011.
<b>Literatura uzupełniająca</b>
- Hyland K., Diani G. Academic Evaluation. Review Genres in University Settings. Palgrave, Macmillan: New York, 2009.
- Hartley J. Academic writing and Publishing. A Practical Handbook. Routledge: London, 2008.
- Hyland K. Metadiscourse. Exploring interaction in Writing. Continuum:London, 2005.
- Woolf J.Writing about Literature: Essay and Translation Skills for University Students of English and Foreign Literature. Routledge: London, 2005.
- Wybrane teksty przykładowe.
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student ma podstawową wiedzę w zakresie systemu, struktury i funkcji języka/języków prowadzonych w ramach specjalności.
Powiązane efekty kierunkowe:
F1A_W09
Metody weryfikacji:
Kolokwium:60%
Przygotowanie projektu:30%
Wiedza
Zna podstawowe zasady przygotowania, analizy i interpretacji tekstów użytkowych i akademickich w języku kierunkowym.
Powiązane efekty kierunkowe:
F1A_W15
Metody weryfikacji:
Kolokwium:60%
Przygotowanie projektu:30%
Umiejętności
Student ma umiejętności językowe właściwe dla studiowanego kierunku zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu co najmniej B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Powiązane efekty kierunkowe:
F1A_U01
Metody weryfikacji:
Kolokwium:60%
Ocena aktywności na zajęciach:10%
Przygotowanie projektu:30%
Umiejętności
Potrafi w wypowiedziach pisemnych i ustnych właściwie rozpoznać i przedstawić główne kierunki historycznego rozwoju literatury wybranych obszarów językowych, twórczość wybranych autorów i jej miejsce w literaturze światowej.
Powiązane efekty kierunkowe:
F1A_U05
Metody weryfikacji:
Kolokwium:60%
Ocena aktywności na zajęciach:10%
Przygotowanie projektu:30%
Kompetencje społeczne
Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego doskonalenia się, ciągłości praktyki komunikacyjnej w języku kierunkowym, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia w wymiarze interdyscyplinarnym.
Powiązane efekty kierunkowe:
F1A_K01
Metody weryfikacji:
Kolokwium:60%
Ocena aktywności na zajęciach:10%
Kompetencje społeczne
Docenia dziedzictwo kulturowe wybranego obszaru językowego, interesuje się aktualnymi wydarzeniami w dziedzinie literatury i kultury oraz jest świadomy miejsca i roli humanistyki we współczesnym świecie.
Powiązane efekty kierunkowe:
F1A__K02
Metody weryfikacji:
Kolokwium:60%
Ocena aktywności na zajęciach:10%