Socjologia reklamy AK-SL6P>SOCREK
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
<b>Wymagania wstępne</b>
<b>Literatura podstawowa</b>
<b>Literatura uzupełniająca</b>
<b>Inne informacje</b>
Efekty kształcenia
Wiedza
Student objaśnia podstawowe pojęcia z zakresu socjologii reklamy, zna tradycyjne i nowoczesne techniki reklamowe, objaśnia mechanizmy socjotechniczne w reklamie wpływające na nabywcę. Potrafi scharakteryzować teorie reklamy.
Powiązane efekty kierunkowe:
AN1P_W01, AN1P_W02, AN1P_W05
Metody weryfikacji:
Egzamin
Ocena aktywności na zajęciach
Umiejętności
Student potrafi rozpoznać techniki reklamowe i objaśnić je na konkretnym przykładzie reklamy lub kampanii reklamowej. Potrafi wskazać technikę i zakres manipulacji w poszczególnych typach reklam.
Powiązane efekty kierunkowe:
AN1P_U01
Metody weryfikacji:
Egzamin
Przygotowanie projektu
Umiejętności
Student potrafi stworzyć projekt kampanii reklamowej oraz określić jakie działania reklamowe są potrzebne do promocji danego produktu.
Powiązane efekty kierunkowe:
AN1P_U06, AN1P_U09
Metody weryfikacji:
Przygotowanie projektu
Kompetencje społeczne
Student aktywnie uczestnicy w pracy grupowej przy twórczej realizacji projektu reklamowego, wykazuje się przedsiębiorczością
Powiązane efekty kierunkowe:
AN1P_K02, AN1P_K05
Metody weryfikacji:
Ocena aktywności na zajęciach
Przygotowanie projektu