Prowadzony w
cyklach:
2021/2022-L, 2022/2023-Z, 2022/2023-L, 2023/2024-L
Punkty ECTS:
2
Język:
polski
Organizowany przez:
Katedra Nauk Ekonomicznych i Społecznych
(dla:
Wydział Zarządzania i Transportu)
Komunikacja w biznesie AK-NL6P>KOMBIZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Koordynatorzy przedmiotu
<b>Ocena końcowa</b>
Ocena końcowa z przedmiotu będzie stanowić 30% oceny uzyskanej przez studenta z kolokwium zaliczeniowego oraz 70% oceny uzyskanej przez studenta w ramach realizowanych zadań/projektów indywidualnych i/lub grupowych. Ocena z zadań/projektów będzie stanowić średnią arytmetyczną.
<b>Wymagania wstępne</b>
Zaliczenie z Komunikacji społecznej.
<b>Literatura podstawowa</b>
1. Elementy zarządzania informacja i komunikacją w przedsiębiorstwie, red. Zbigniew Martyniak, Kraków 2000: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie,
2. Dobek-Ostrowska B., (2007) Podstawy komunikowania społecznego , Wrocław: Wydawnictwo „Astrum”,
3. Nęcki Z., (2005), Komunikacja międzyludzka, Kraków: Antykwa.
4. Jaworowicz M., Jaworowicz. P., (2017), Skuteczna komunikacja w organizacji, Warszawa: Difin
<b>Literatura uzupełniająca</b>
1. Adams K., G.J. Galanes, (2008), Komunikacja w grupach, Warszawa: PWN.
2. Masłyk-Musiał E., (2001), Społeczeństwo i organizacje. Socjologia organizacji i zarządzania, Lublin: Wyd. UMCS.
3. Zagała R., (2007), Podstawy zarządzania informacją w przedsiębiorstwie, Wrocław: Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
4. Piątek K., (2014), Komunikacja w konflikcie, Bielsko-Biała: Wyd. ATH.
5. Stewart J., (2000), Mosty zamiast murów. O komunikowaniu się między ludźmi, Warszawa: PWN.