Conducted in
            terms:
            2021/2022-Z, 2021/2022-L, 2022/2023-L, 2023/2024-L, 2024/2025-L
        
    
    
    
    
        ECTS credits:
        
            4 
        
    
    
        
            Language:
            Polish
        
    
    
        Organized by:
        (in Polish) Katedra Inżynierii Produkcji
        
            (for:
            (in Polish) Wydział Budowy Maszyn i Informatyki)
        
    
    
Pedagogies of work IP-SM3O>PedPr
This course has not yet been described...
Course coordinators
<b>Final assessment</b>
(in Polish) Ocena końcowa stanowi średnią ocen z ćwiczeń projektowych i egzamin. Jeżeli ocena końcowa wymaga zaokrąglenia, decyduje egzamin. 
Dopuszcza się realizację zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Dopuszcza się weryfikację osiągnięcia przez studentów efektów uczenia się z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
    
        <b>Prerequisites</b>
(in Polish) brak
    
        <b>Basic literature</b>
(in Polish) –Shook J.: Zarządzać znaczy uczyć. Rozwiązywanie problemów i rozwój pracowników z wykorzystaniem metody A3, Lean Enterprise Institute Polska, Wrocław 2010
–Graupp P., Wrona R. J.: Podręcznik TWI: doskonalenie niezbędnych umiejętności przełożonych. Lean Enterprise Institute Polska, Wrocław 2010
    
        <b>Supplementary literature</b>
(in Polish) –Richardson T., Richardson E., Droga Toyoty do angażowania pracowników: jak zrozumieć i wdrożyć ciągłe doskonalenie w każdej organizacji. Lean Enterprise Institute Polska, Wrocław 2018
–Liker J., Ross K., Droga toyoty do doskonałości w usługach. MT Biznes, Warszawa 2018
–Majdak K., Baron-Puda M.: System szkoleń według TWI w budowaniu motywacji i zaangażowania pracowników produkcji. [w:] Technologie, procesy i systemy produkcyjne'2020: monografia. T.3 (red. D. Więcek, J. Rysiński). Wydawnictwo Naukowe ATH w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała 2020, s. 217-224